HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Linkin Park - Living Things lemez kritika

2012.06.23. 09:28 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

Már elözőleg megírtam egy hosszabb cikket a slágerről ami még anno megjelent,és aki olvasta azt tudhatja,hogy nem túl nagy örömmel néztem mit is csináltak/csinálnak a srácok.

Nagyon vegyes érzéseket vált ki belőlem ez a lemez.Néha azt érzem,hogy érdekes a cucc,de elég lapos.Én csak azt nem értem,hogy most Chester-ről meg Mike-ról szól a banda,vagy mivan?De inkább csak Chester-ről.A zene egy nagy nulla,ezért én már rögtön azt mondanám,hogy tessék ezt a lemezt nem kiadni fiúk,és gyertek vissza pár év múlva,mikor lesz ihletetek.Ahhoz képest,hogy csupa negatívumot írtam a Burn It Down-ról,eddig csak az tudom meghallgatni.Esetleg még rámondhatom,hogy a Lost In The Echo SEM annyira rossz.

De még mindig híresek.Nem tudom miért...a feltőrtető zenekarok meg továbbra is a homályban vannak ennek az elektronikus,pop-os zenekarnak,akiket mostmár nem értek egyáltalán.

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr134605994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása