HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Két új dal értékelés!

2012.07.22. 18:07 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

Az egyik dal a Green Day Oh Love című száma.A srácok 3 albumot is bejelentettek.Kettőt még idén megjelentetnek,és egyet majd jövőre,báris eddig így áll a dolog.Tény,hogy ez a dal egy teljes új stílusú Green Day,mégis én valahogy megszerettem.A legelső hallgatáskor nagyon nem tetszett,de aztán csak hallgattam,és hallgattam és megszerettem.Na,most itt nincs olyan,hogy ha szereted ezt meg ezt,akkor ez is tetszeni fog,nem.Ez a szám vagy tetszik vagy nem.

A másik dal a No Doubt,legújabb száma,igen visszatértek és idén még új albumot is ígértek.De valahogy én nem várom...Ez a szám nagyon pocsék nekem.Egyetlen egy dolog miatt jó,végre újra hallhatjuk/ják a nagy rajongók Gwen hangját,ami még mindig csodás.De ez a dal,egyszerűen nem tudom mihez hasonlítani,stílusban sem,de  mégis valahogy rájuk illik.Szóval mondhatom,hogy nem váltottak annyira,hogy már ne legyenek önmaguk.Ettől még nekem akkor sem tetszik ez,próbálom megkedvelni,de nem megy...

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr284671403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása