HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Black Veil Brides Wretched And Divine: The Story Of The Wild Ones kritika

2013.01.10. 21:16 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

Wretched_and_Divine-_The_Story_of_the_Wild_Ones.jpgA nem régiben megjelent első single-re (slágerre) ok nélkül kattintottam és tetszett amit hallottam.Nem egy túl jó dal,de pár hallgatásra jó,és az első és még mindig egyetlen dal (Knives and Pens) gondoltam a srácok elég sokat fejlődhettek,hisz útolag kiderült,hogy már 3 albumot is kiadtak.

Igy hát gondoltam miért ne? Egy sztorit elmesélő albumról mindig is azt gondoltam,hogy nagyszerű cucc,ezért nem is értem miért nem adnak ki többen ilyen tipusú lemezeket.

Na talán ezért.

És persze az is rásegített,hogy belehallgassak,hogy ilyen kibaszott jó ez a borító.Nekem nagyon bejön.De,ideje rátérni a lemezre...

Úristen,nem értek egy szavat,mármint igen a szövegeket értem,csak így összekapcsolni nem tudom azzal a történettel,amit eddig tudunk majd a filmről (igen,mert film adaptáció is érkezik majd ehhez).Egyszerűen pörög a lemez,de olyan...oké,valami szól,mint a klubokban mikor megy valami szép kis muzsika de a szöveg meg az ének már elég gyenge.Mivel nem követtem a bandát és zenéket sem hallottam ezelőtt tőlük,nem igazán tudom megmondani,hogy hová is fejlődtek,és azt sem,hogy tényleg a frontember csak ennyit tud,vagy nem is ő írja a dalszövegeket?

Mindenestre már az,hogy nem sok erőt ad az éneklésbe az ütötte a fejem,vagy a füleim?Az album első felében annyi egyhangú az ének,hogy az nem igaz.A szövegek jönnek mennek,nem igazán mondannak semmi okosat.Egy dalcím és ugye,így ebből kifolyólag a dal is maga szúrja a szemem,valahogy nem tudom hova rakjam,ez pedig a New Years Day. Újévi nóta gyerekek!

Az album közepén (értsd : F.E.A.R. Transmission 2: Trust alatt) szintén irritál ez a rendkívül hosszú bevezető egyes nótákba (Resurrect The Sun,Shadows Die),de ez mellett még úgy lett megcsinálva ez a rész,hogy ez a két dal közt van egy másfél perces csak hangszeres zene.Szóval,igen...az album közepe elég  hangszeres.

Az egész albumon elég gyengék a refrének.Az ember igazából rá sem jönne melyik a refrén,ha nem lenne ismételve.Miután végighallgattuk az albumot igazából nem fogunk egy dalra sem emlékezni (csak az In The End-re,szerintem.).

Gondoltam meglepnek majd a srácok,de ez elég gyenge volt,báris nálam.Nem voltam még esküszöm így egy lemezzel sem,hogy valami meg nem fogott volna benne,oké itt is megfogott ugye az a bizonyos egy dal,de hát egy elég hosszú lemezről van szó,egy dal itt nem sokat számít.így ugyebár kedvenc dalokat sem tudok írni csak az In The End-et tudom ajánlani.De akinek akár egyetlen egy másik dal is bejön az albumon annak tetszeni fog azon a részen beli többi is,mert elég egyformák az adott részeken.Értékelni szoktam?Na mindegy...

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr655010956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása