HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Æon Flux vélemény

2012.05.08. 12:09 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

Ez a film már régóta porosodik a gépemen,de úgy sohasem éreztem késztetést,hogy megnézzem.Egyrészt,mert nem vagyok egyáltalán nagy filmbuzi.Igazából mára már rengeteg filmet láttam,olyat is amiről nem is tudom,hogy megnéztem,de már láttam,de valahogy nincs egy olyan film sem amire azt tudnám mondani,hogy na ez a kedvenc filmem.Csak jó filmeket láttam,kedvencet nem.Másrészt meg,mert inkább néztem sorozatot helyette.De valahogy a sors közbe avatkozott,és megjött a kedvem valamit nézni,ígyhát megnéztem!

A történet úgy kezdődik,hogy 2011-ben az emberiség 99%-át kiírtotta egy vírus (akkor lehet,hogy már mi is...),de egy Trevor Goodchild (alapból mondja a neve,hogy jógyerek!),aki mellesleg magyar származású apával rendekezik,illetve névvel (Marton Csokas)

feltalálja az "ellenszert" és megy tovább az élet,az egyetlen lakható városban Bregna-ban.De persze itt sem megy minden jól,úgyanis emberek tűnnek el,éreznek "szorongást" meg ilyenek.Amúgy 2415 írunk/írnak.

És hát vannak ilyen ellenállók,ahová kedves főszereplőnk is tartozik,akiknek természetesen az a feladata,hogy megöljék ezt a Trevor fickót,és átvegyék úgymondd az uralmat.

A karakterek szerintem a főszereplő elég jól meglett alkotva,bár a többi karakter már kevésbé volt szimpatikus,és alapból nem is szerepel senki sem túl sokáig,így nincs is időnk megismerni őket.Talán jobb is.

A zenék nem akarok hazudni,én egyre sem emlékszem.Szóval a zenék csak amolyan háttérzajok.Olyan könnyen elfelejthetőek.

Habár a történet,ahogy az elején leírtam nem túl nagy szám,később azért már javul,és azért vannak részek,amiknék tényleg rá lehet mondani,hogy na ez egy jó ötlet volt.De máskülönben ezenkívül a film nem sok mást tud nyújtani.

Két dolog bírja a nézőt odaszögezni ehhez a filmhez...az unalom és a főszereplő szépsége.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr324495899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása