HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Yugioh új anime,még mindig?

2012.05.18. 13:27 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biztos mindenki ismeri a Yugioh féle játék kártya,vagy kártya játékot,amiben szörnyekkel,csapdákkal meg egy csomó őrültséggel harcolhatunk barátaink,vagy ellenségeink ellen.Habár ez a kártya játék nállunk már rég kiment a divatból,még ma is a világon egy csomó helyen játszák,főleg onnan ahonnan indult,ott még mindig vannak versenyek is szervezve.

Furcsa dolog,úgyanis nem rég én is újra kezdtem játszani,eddig végülis csak azért hagytam abba,mert nem volt kivel játszani.

Na,de valamelyik nap megtaláltam ezt az újabb Yugioh animét,és hát gondoltam belepillantok már,hogy milyen is.

A Yugioh 5Ds,vagy mi a neve,azt nem néztem,illetve a GX-t is csak addig amíg volt magyar szinkronnal.

A Zexal címre hallgató legújabb yugioh anime semmi újat nem nyújt.Ezt már így az elején elmondanám.Nem is vártam tőle semmit,úgyanis nem láttam sehol,hogy hirdették volna,vagy csak legalább azt,hogy létezik.Na,mind1 kezdjük el.

A történet a megszokott adott egy fiú,aki a legjobb akar lenni,de most szerencsére már tényleg olyan fiatalembert kapunk,aki alig ért a játékhoz.Ez kifejezetten tetszett.Eddig mindg a legprofibb főszereplő volt,de most végre nem.És,történetünk akkor indul be,amikor főhősünk küzd az iskola azthiszem legjobbjával,és megjelenik Astral,a valamiféle lény.És ez az Astral-nak nevezett valami segíti hősünket a párbajokban,és összekell gyűjteniük az ún.Numbers szörnyeket.Na,kb. ennyi a történet.

És,hogy mire értettem,hogy nem mutatt fel semmi újat?Szinte minden rész tartalmát már láttuk ezerszer az előző Yugioh animékben,vagy egy másik hétköznapi animékben,amiket mindenki látott.Pl:a gyereket kihasználták,és ő is gonosz lett,és aztán ő is kihasznál mindenkit,de aztán hősünk legyőzi,és barátok lesznek.

A karakterek szinte egyformák.Gondolok én itt a belsőre.Nincs konkrét jellemük,de lehet hogy rosszul emlékszem,de a GX-ben ez megvolt.Illetve a grafika sem az,ami 2011-hez illik,bár értem én hogy gyerekeknek készítették,de akkor is...

A kártyák természetesen újak.Új lehetőségek is vannak,de számomra hülyeség volt,hogy mindent megmagyaráztak.Értem én,hogy olyanoknak akik nincsenek képben,de szerintem 1.ma már senki sem nézne Yugioh-t báris olyan,aki nem ismeri. 2.Három anime után csinálják ezt?Persze itt nem olyasmire gondolok,hogy mit csinál ez a lap meg ilyenek,hanem hogy ha védekező szörnyet támadunk meg,akkor mi történik meg ilyenekre.

Egyetlen egy dologért lehet ezt az animét nézni.A párbajok miatt.Akit megfognak ezek az új kártyát,azoknak ajánlom mert a párbajok elég jók,nem a megszokott,úgyis kihúzza azt a lapot,ami kell neki,hanem itt van,azért több,és mint mondtam egy béna főszereplő,ami nekem nagyon bejött.

Ha nézni fogom tovább ezt,akkor lehet még,hogy javulni fog,de eddig ez elég kevés,amit mutatott.

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr674524281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása