HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Gamer kérdőív,mert én megtehetem...

2012.05.16. 23:14 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

Egy blogról szedtem,és gondoltam miért ne?Legalább addig is lehet valamit olvasni itt újat.

 

1. Mikor játszottál először? – Valamikor 2000-ben vagy 2001-ben.

2. Mi volt az első játék amivel játszottál? – Moto GP,azthiszem a legrégebbi.

3. Mikor kaptad meg az első saját platformot, és mi volt az? – 2001,PC

4. Mi volt az első játék amit kipróbáltál rajta? – Tarzan - The Action Game!

5. Melyik a kedvenc műfajod? – Igazából nemtudom.Annyi játékkal játszottam már,hogy mindegyik műfajban láttam olyat,ami tetszett.De talán,ami legjobban tetszik,az a FPS.

6. Melyik a kedvenc játékod? – Van egy pár,de én mindig a Mafia sorozatot mondom.Részben igaz.

7. Melyik műfaj áll tőled a legtávolabb? – Talán a stratégiai játékok.Eltudok tölteni 1 kellemes órát,de mégsem az igazi.

8. Mi volt a legnagyobb csalódás? – Nem emlékszem.De a legutóbbi az Amnesia kiegészítése a Justine.

9. Melyik volt a legkellemesebb csalódás? – League of Legends.Totál hülyeségnek tartottam,de utána valahogy megszerettem.

10. Melyik volt a leghosszabb játék amivel eddig játszottál? – Talán az Oblivion.Habár nem vittem végig soha,de mégis az a leghosszabb.

11. Mit vittél végig a leggyorsabban? – Prince of Persia : The Forgotten Sands.Azthiszem úgy 3-4 óra alatt végigvittem.Másik most nem jut eszembe.

12. Melyik volt az eddigi legnehezebb játék amivel játszottál? – Ezek főleg régebbi játékok.Újaknál ilyen gondom sosem volt.

13. Melyik volt a legkönnyebb? – A Mafia 2.Képtelenségnek tűnt meghalni benne.Erre emlékszem most hirtelen.

14. Melyik játékot adtad fel a leghamarabb, pedig tetszett? – Ilyenből talán csak a WoW-ot tudnám mondani.Úgy voltam vele,hogy nagyon jó,nagyon jó,végül hirtelen elszállt a szeretetem.

15. Régi vagy új? – Régi,bár nem vettem meg az újakat sem,de inkább régi.

16. Európa, USA, vagy Ázsia? – Mindegy.

17. Single vagy multiplayer inkább? – Már egy fél éve,csak multiplayer játékokkal játszom.Single-zni már kevésbé szoktam.

18. LAN vagy Online? – Mindkettő.Bár LAN-t jobban kedvelem.

19. Szoktál e Online játszani, ha igen akkor miért, ha nem akkor miért? – Szoktam persze,a fentebb említett League of Legends-el.Azért mert ez előtt nem játszottam hasonló játékkal és nagyon megfogott,kissé megunhatatlannak tűnik most nekem.

20. Mi a véleményed az MMO-król? – Vannak jók,de a legtöbb csak másolat.

21. Eredeti vagy másolt? – Mindkettő :D

22. Hány darab eredeti játékod van? – 17.

23. Szerinted káros a Warez? – Ja.

24. Szoktál venni magazinokat? – Nem,szerintem ez értelmetlen.Bármilyen hír megnézhető a neten.

25. Szoktál használni kézikönyveket, végigjátszásokat? – Kézikönyvet nem.Végigjátszást akkor ha valami unalmas résznél tartok és tökre nincs kedvem gondolkodni,hogy mit kell.:D

26. Szoktál cheateket, trainereket használni? – Nem sűrűn.

27. Szoktál használni patcheket? – Online játékhoz ellengedhetetlen,de emigy nem.

28. Szoktál modokat, skineket, vagy egyéb addonokat használni? – Használtam anno,de mostmár szerintem nem sok értelme van.

29. Mi a véleményed a Steam és a hasonló rendszerekről? – Szép dolgok,bár a legtöbben lopják az accountot,és elég könnyen kijátszaható,ahogy hallottam.

30. Mi a véleményed az újfajta mozgásérzékelős eszközökről (Kinect, Move, Wii)? – Buli.De mint a legtöbb konzolt is,többen érdekesebb,egyedül kevésbé báris számomra.

31. Mi a véleményed a DLC-kről? – A legtöbb amit láttam egy nagy rakás......de ennek ellenére biztos vannak jók is,de valahogy nagyon pénz szagú nekem ezek a DLC-k.

32. Szereted a HD feldolgozásokat? – Nem volt még alkalmam ilyennel játszani.

33. Szereted a remakeket? – Én személyem szerint nem játszottam egyel sem.

34. Mi a véleményed a feldolgozásokról? – Általában gyengék.

35. Mi a véleményed a hazai és a külföldi videó teszterekről? – Nem sok.Tesztelnek.

36. Szoktál használni gamer szlenget? – Csak olyan esetben,ha a gamer barátom beszélek.

37. Látogatsz e fórumokat, és ha igen, miket? – Nem nagyon.Ritkán rátévedek valaféle fórumra,de akkor csak keresek valamit.

38. Szoktál e gamer rendezvényekre járni? – Nem.Szerintem hülyeség.Inkább játszok itthon xD

39. Beöltöztél e már, vagy beöltöznél e valamelyik kedvenc karakterednek? – Nem,de egyszer poénból beöltöznék.

40. Szeretnél egyszer videojáték fejlesztőként dolgozni? – Természetesen.Bár nemhiszem,hogy lesz alkalmam rá.

41. Mi a véleményed az archivementekről, trófeákról? – Szerintem érdekes dolgok.Annyi,hogy lehet vele villogni,dehát valahogy nekem akkor is bejön

42. Általában milyen nehézségi fokot szoktál választani? – Normál.

43. Ha választhatnál egy játék normál és különleges kiadása között, melyiket vennéd le a polcról? – Különleges kiadás,hát persze hogy azt :D

44. Általában hányszor szoktál végigvinni egy játékot? – Átlagban 2x.

45. Mekkora fontossággal bír számodra egy játék grafikája? – Kissé fontos az is,de inkább a játék hangulata az ami számít nállam.

46. Ha tehetnéd, melyik játéknak készítenél egy remaket? – Nem tudnék mondani egy játékot sem amit remakelnék.

47. Van-e olyan stílus amelyet annak idején kedveltél, de ma már nem? – Nem nagyon.Talán a sport játékokat.Áh,szép emlékek.

48. Melyik a kedvenc platformod? – Pc,Playstation és emellett talán még az XBOX is.

49. Melyik játék OST-je volt számodra a leginkább maradandó? – Mafia 1,és a Mafia 2.Mindkettő csodálatos.

50. Volt már olyan játék, amelyik az elején kellemes csalódásnak tűnt, de a végén rájöttél hogy mégsem olyan jó? – Volt persze.A Black and White 2 Battle of Gods.Szerintem inkább csak maga a játék stílusa nem tetszett :D

51. Ki a kedvenc főszereplőd? – Dante - Devil May Cry.

52. Szoktál használt játékokat venni? – Nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr914521267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása