HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Új Linkin Park dal!

2012.04.16. 19:30 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

Igazából nem vagyok/voltam,olyan kegyetlenül nagy fan-ja a bandának,mégis értékeltem,elismertem őket,hisz tényleg jó zenét csináltak.

Habár rajongásom(ami mellesleg sem tombolt túl nagy lángon)kialudt az utóbbi Thousand Suns című lemezük óta.Persze belehallgattam az anyagba,nem csak a slágerek alapján ítélkezem,és nem is divatból,hogy na sokan utálják az új albumot,akkor én is.Nem,ez az én véleményem is.Ami zenében a legfontosabb az a zene.És ők a zenét levitték minimálisra.

Ezzel az új dallal próbálják visszahozni magukat,illetve a zenét,de hogy nem sikerült az biztos.Ez a dal jó...lenne,ha a háttérben nem ez az alap dob ritmus,amit szintetizátorral le lehet játszani,illetve a régi megszokott ütősebb,pörgősebb ritmus menne a refrénben.Amúgy a dal jó szerintem,de hogy ezek a hülye hangok,amit zenének próbálnak eladni rontják a fület az biztos!

Hallottam olyan hülyeséget is,hogy nem akarják a pénzért csinálni,ezért nem térnek vissza teljesen a gyökereikhez.Jó,megértem ezt is,de azért nem kéne rossz zenét sem csinálni.

Ahogy minden bandát,a Linkin Park is elérte a határait,és mostmár csak lefelé megy az út.

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr374455311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása