HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Dupla lemez kritika

2012.10.14. 18:56 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

Könnyen kitalálható,hogy melyik kettő lemezről van szó szerintem.Igazából voltak előítéleteim és most az egyszer be is váltak.Na,de nézzük a két lemezt:                                                                               

tumblr_matw1hKASr1qbk123.jpgAz egyik a DJ koponya,öcsém ezt ki nem találnám,hogy Papa Roach lemez,ha csak a borítóját mutatnák,de különben nincs bajom vele,elég pofás lett :D
 Erről a lemezről már pozítivumot mondtam volna,már azelőtt,hogy megjelent volna,habár a Still Swingin' elő sláger,nem tetszett,úgy éreztem ebből jó fog kisülni.Igen is meg nem is.Az album első fele tele van jó számokkal,amíg a másik fele gyenge,illetve ha csak az utolsó három számot nézzük szerintem totál feleslegesek,rosszak,ennyi.
A többi szám elég megkapó,ahogy meg lehet szokni tőlük,személyes kedvencem a Silence Is The Enemy,de  mindegyiket szívesen meghallgatom.

Na,gyerünk a másik lemezre,ami:

timthumb.jpeg  Three Days Grace : Transit of Venus.

Nem tetszik.Ezt csak így.Az elő sláger nem rossz,de könnyen megunható nálam,és amik még hallgatható számok,azok a The High Road,Give Me A Reason és nagyon kíváncsi voltam milyen lesz a MJ cover a Give In To Me.Hát nem lett valami nagy durranás,alapból olyan rock-osabb szólású volt a dal,szóval nem kellett sokat dolgozni rajta.És mi ez a borító?A Chalk Outline képe még rosszabb.Nem értem a mai előadók borítóit.Legyen értelme,kapcsolódjam a lemezhez,vagy csak én vagyok hülye,hogy szerintem erről kéne szóljon egy borító?Vagy legalább legyen jó,ha már értelme nincs,mint a Papa Roach-nál.Oké,akkor pontszámok:

Papa Roach: 6/10
Three Days Grace: 3/10

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr494848329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása