HTML

Saját Őrült Világom,másnéven Blogom

Játék kritikák,lemez kritikák,első benyomások,mindenféle írás,blog és érdekességek,illetve saját hülyeségeim megosztására készült el ez a blog.

Friss topikok

Nem mindennapi...Anime kritika

2012.04.15. 17:23 | Amateur_Pro | Szólj hozzá!

Amióta megnyítottam ezt a blogot,nem is.Amióta ismerem az anime fogalmát és azon belül néhány "remekművet" soha nem gondoltam,hogy valaha lesz,olyan anime ami igazán megfog.

Ez az anime,pedig nem más,mint a High School DxD.

Habár sokaknak szerintem elmegy a kedve az animétől ott,mikor megtudják milyen műfajú is ez.

Ecchi.Az,hogy ez pontosan mit jelent,azt nem tudom elmagyarázni inkább csak két szóban elmondanám cenzúrátlan keblek.

Igen,az animében vannak ilyenek,de a legtöbb erőltett,ahol meg nem azt meg elvézettek.

Hiszitek vagy sem,én nem ezért szerettem bele az animébe.

Először kezdjük a történettel...Na,erre tényleg rá lehet mondani,hogy 5/5.Egyszerűen,annyira szépen összevan rakva.Nem annyira túlzásba vitt fantázia,csak épp annyi,amire azt mondhatjuk,hogy ez király!És nem válik soha unalmassá.Mindig történik valami új,érdekes,jó.

A karakterek jellemei is nagyon jól kivannak dolgozva.Személy szerint a főhőst szimpatizálom legjobban.Nagyon elvan találva a karaktere.De emellett mindegyik karakter szerethető.

Illetve a hangulat is átjött.Együtt tudtam örülni,vagy szomorkodni a karakterekkel,szóval ezzel sem volt gond.

A harcoknál akad néhány unalmasabb rész,de nem vészes,azok is nagyon jók.

A grafikáról sem kell szerintem sokat mondanom,szemmel látható már arról az egy képről is feljebb.

És hát negatívum,mert ugye az mindenben van...ebben az,hogy...nincs.

Még az intro is tetszett,habár az outro már kevésbé,de hát az mindegy.

Egyetlen ilyen dolgot tudnék felhozni,az az hogy rövid,de már készülőben van a 2.évad,azthiszem Április 8-án kezdték el.

És,hát így a végére mit mondhatnék?

Egy vicces,néha érzelmes,néha akciódús és remélem,hogy hamar kész lesz a 2.évad,mert függőséget okozott nállam.

Én ezzel az animével szerettem bele az animébe,de eddig csak ez az egy volt,ami ennyire jó volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://maxgames.blog.hu/api/trackback/id/tr964446050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása